TORNADO - vzpominka
+12
Frenky
Lednacek
nece
lada2
mica
Taita
ludanek710
Máslouny
joebam
lazaka
Pecapijea
moxa
16 posters
TORNADO - vzpominka
Tornado bylo s nejvetsi pravdepodobnosti nejsilnejsi uskupeni vsech ceskych serveru v jejich prvnim cyklu (verim ze v soucasnosti uz nekde funguje aliance s vetsim potencialem, ale to je spis zasluhou zkusenosti nabranych v prvnim cyklu, napodruhe se da jiste sehrat hra ve vetsim stylu...neco malo tu mozna na zaver nastinim...), mejte tento fakt na vedomi pri cteni tohoto pomniku, ani ja jsem tornado nevedl s zadnymi zkusenstmi odjinud...
Pokusim se napsat v cem byly priciny sily Tornada...
Vznik Tornada:
-S9 byl zalozen pred polovinou cervence 2007, jako vsude se lide nahrnou do ruznych alianci aniz by meli predstavu co od aliancni hry cekat...
-v prubehu prvnich dvou mesicu po rozkoukavani uzralo presvedceni, ze na s9 neni aliance, ktera by svoji strukturou a rozmistenim mela moznost pomyslet na dominantni postaveni (nektere aliance si uz na zacatku delaly vitezne ambice, ale to je casem preslo), takze nezbyvalo nic jineho nez to zkusit s novou alianci a tak 14.9.07 vznika PEVNOST o dvou hracich...
Samozrejme, ze zalozeni aliance a snaha o jeji rozsireni v dobe, kdy vsichni hraci uz maji zapustene dvoumesicni koreny ve svych aliancich neni nic snadneho a je jasne ze zajemci se zrovna nehrnuli, ale prave toto je prvni stavebni kamen uspechu Tornada, protoze nova aliance ma moznost zaclenovat do svych rad hrace alespon trochu obrousene a zocelene nejakym tim konfliktem v aliancni hre, navic vstup do aliance, ktera ma jen dva cleny chce trochu kuraz, ikdyz se jednalo o 2 hrace kteri meli uz na prvni pohled ucty ve vyborne vojenske kondici...
-na prvni rozsireni jsme cekali 2 tydny kdy o clenstvi konecne projevili zajem hraci, kteri meli poneti o tom co je potreba k obrane uctu...vstupni kriteria jsme meli skutecne hodne prisna, kazdemu zajemci jsem pres zastup prohlizel ucet, hodnotil jeho usporadani, silu a odhadoval potencial...toto sehralo take svoji dulezitou roli pri budovani Tornada, jednak diky tomu, ze jsem hned mohl doporucenimi smerovat vyvoj hracu, ale ta mala soukroma navsteva uctu take hned odzacatku nastartovala vzajemnou duveru...
-Volnych hracu, kteri nebyli zakoreneni v nektere alianci a pritom splnovali nase prisna kriteria bylo poskromnu, odhadem takovych nebylo dohromady ani 10, takze logicky musela prijit snaha ziskat hrace cizich alianci, coz taky neni nic snadneho...taktiku uzmuti jednotlivcu jsem zavrhnul protoze me opravdu nenapadlo jak bych na to sel, proto jsem se vzdy zameril na celou alianci, prestup cele skupiny hracu kteri by mezi sebou netrhali pouta se zdal realnejsi, vydatnym pomocnikem mi v tom byla utocna armada citajici tisice v dobe kdy ostatni operovali se stovkama. Jednoduse jsem nadhodil myslenku o vyhodach, ktere by pro obe strany prinesl prestup schopnych hracu druhe aliance k nam, nad necim takovym samozrejme vudci alianci prilis nepremysli, ale moje velke stesti bylo to, ze rozumny vudce si nemohl dovolit me tvrde odmitnout a uz to byl jejich prvni krucek k nam, sice se to snazili zahrat do autu ruznymi odklady na romysleni atd. a to byl cas vyrazit na takzvany prehlidkovy utok na nejaky prihodny cil v premlouvane alianci. Utok navodil myslenky na realne valceni a mel odkryt to jak moc vazne to s valcenim myslim...precejen nejakemu tomu skutku se veri snaze nez slovum....
15.11.07 mela pevnost teprve priblizne 30 hracu, ale velmi dobrou strukturu, kdy tvorila utvar na jehoz hrotech byly nejsilnejsi ucty, o budoucnost aliance jsem uz obavy nemel...psal jsem jednoduche herni navody na budovani uctu, aby byl pripraven na intenzivni valceni, nic sloziteho, nic prilis promakaneho, duraz byl kladen hlavne na jednoduchost ovladani a relativni nezranitelnost v obrane...propracovanejsi finesy se nepotkavaly s vseobecnym pochopenim, vetsina hracu mela plne ruce prace s prestavbou uctu do zakladni valecne podoby, ale ve vysledku zadna ujma, protoze zakomponovani slozitejsich ukonu do hromadneho utoku vyzaduje znacne usili a vysledky finticek vetsinou neprinasi nic moc lepsiho, nez hrube vykatovani souperovych vesnic...
PEVNOST se rozvijela v sousedstvi WoG-3, dcerinne aliance v te dobe populacnimu zebricku vevodicich WoG, kteri vsak diky velmi nevyhodnemu roztrouseni uctu na velke plose srveru nemeli priznivou budoucnost...jedna ze stastlivych okolnosti pro budouci Tornado byl fakt, ze WoG prilis neposilovali vztahy a spolupraci se svymi dcerinnymi aliancemi a tim byla otevrena cesta k lanareni...
Vdeni WoG-3 po mensim vesteni budoucnosti chape ze slouceni s pevnosti je nadejnejsi cesta a tak 16.12.07 vznikaji prvni 2 bloky TORNADA a citali jsme v te dobe priblizne 80 hracu...situace se trochu zkomplikovala v rozlozeni sily aliance, kdy se ze me stal hrac uprostred aliance a na jednom kraji jsme meli hrace temer bez valecnych zkusenosti a s ucty zhyckanymi klidnym hranim pod znackou nejsilnejsi aliance serveru, ale vetsina hracu rychle zacina s potrebnou prestavbou i diky nalehani jejich puvodnich velitelu...
Zlom Hry:
Obdobi zbrojeni je klidne i diky vanocnim svatkum a az na obcasne politicke napeti se poklidu zbroji az do poloviny ledna, coz je zaroven polovina behu s9, kdy zakladam treti blok tornada a s poctem hracu jsme priblizne na 150...
Polovina ledna je celkove osudovy milnik pro cely s9, je to doba kdy dochazi ke spojeneckemu kolapsu a rozpadu do te doby populacne vevodici aliance WoG...vedeni se ujima BzG nasledovana AR a treti misto uz bylo nase...Tato doba je take pocatek drtiveho valecneho tazeni Tornada zalozeneho na konceptu vyhlazovacich hromadnych utoku, kterymi jsme postupne smetli vsechny aliance roztahujici se na prednich prickach...a prave zvladnuti hromadnych utoku je to co tolik odlisuje Tornado od cehokoli co se na CZ serverech doposud objevilo...proti hromadnemu utoku v podstate neexistuje ucinna obrana, ackoli se diky moznosti obrovske vypodporovane obrany zda byt obrana v Travianu ve znacne vyhode, v pripade hromadneho utoku je napadena aliance prakticky bezbranna, cely system zasilani podpor se hrouti, nenajde se obetavec, ktery by nechal sve vesnice napospas a poslal svoje obrance branit na pozice, kde by meli lepsi vyhlidky na ospesnou obranu, tim dochazi k tomu, ze ikdyz se nahodou trefi s obranou do napadene vesnice tak jeho 20k obrancu je jen prijemnym bonusovym mordem pro utocnika. Uspesnost Tornada v hromadnych utocich dosahovala priblizne 95%...jiste by sel vytvorit propracovany obranny system, ktery by snizil uspesnost hromadnych utoku, ale bylo by to organizacne mnohem narocnejsi nez utok, fakt ze cas si vybira utocnik, zatimco obrance se musi prizpusobit ma znacny vliv...
Zda se to byt snadne, ale zrealizovat takovy utok, to chce mnohem vic nez napsat hromadku o tom ze se jde do utoku...nejdulezitejsi je duvera, Travian hrajou vetsinou rekreacni hraci, kteri nemaji moznost obetovat hre zbytecne cas navic, ale i oni do utoku musi jit, system prirazovani cilu musi byt jednoduchy a maximalne prizpusobivy, rozhodne se neda uspet s nejakym nekompromisnim delenim cilu, to by byla ucast mizerna. Hraci proste musi videt ze velitel vi co dela a musi to pro ne byt pochopitelne...nase hromadne utoky se postupne vyvijely od prvnich, ktere nepusobily prehnane skody az po zaverecne devastujici, ktere mazaly souperum 50k populace vcetne nekolika hlavnich vesnic...kazdy hrac musi mit alespon nejakou zaruku, ze velitel je schopny zorganizovat utok pro tak velke mnozstvi hracu a hlavne ze primeje vsechny ty hrace do utoku jit...vysledky jednotlivyvh utoku si muzete zbezne prohlednout zde v podobe archivu: https://travfor.forumczech.com/archiv-hromadnych-utoku-f5/ obrazek o tom kolik utoku jsme na soupere v prubehu hry v ramci hromadneho utoceni odpalili si muzete utvorit z teto tabulky: http://tornado.toje.in/docs/utoky/po23.htm valceni samozrejme zahrnovalo i spoustu konfliktu pohranicnich hracu mimo hromadne utoky...
V prubehu hry jsem zaregistroval mnoho pokusu souperu o zorganizovani alespon nejakeho hromadneho utoku s naprosto tragickym provedenim a jeste horsim vysledkem...nejdal se v konceptu hromadnych utoku dostali nasi tehdejsi spojenci z mEsh, kteri se stali nasimi spojenci prave diky schopnosti zajistit vysokou ucast, ale i pres jejich podstatne vyssi pocet hracu potazmo hlavnich vesnic vykazovali priblizne tretinove vysledky oproti nam, jednoduse kvuli spatne zvolene taktice a organizaci...
Pokusim se napsat v cem byly priciny sily Tornada...
Vznik Tornada:
-S9 byl zalozen pred polovinou cervence 2007, jako vsude se lide nahrnou do ruznych alianci aniz by meli predstavu co od aliancni hry cekat...
-v prubehu prvnich dvou mesicu po rozkoukavani uzralo presvedceni, ze na s9 neni aliance, ktera by svoji strukturou a rozmistenim mela moznost pomyslet na dominantni postaveni (nektere aliance si uz na zacatku delaly vitezne ambice, ale to je casem preslo), takze nezbyvalo nic jineho nez to zkusit s novou alianci a tak 14.9.07 vznika PEVNOST o dvou hracich...
Samozrejme, ze zalozeni aliance a snaha o jeji rozsireni v dobe, kdy vsichni hraci uz maji zapustene dvoumesicni koreny ve svych aliancich neni nic snadneho a je jasne ze zajemci se zrovna nehrnuli, ale prave toto je prvni stavebni kamen uspechu Tornada, protoze nova aliance ma moznost zaclenovat do svych rad hrace alespon trochu obrousene a zocelene nejakym tim konfliktem v aliancni hre, navic vstup do aliance, ktera ma jen dva cleny chce trochu kuraz, ikdyz se jednalo o 2 hrace kteri meli uz na prvni pohled ucty ve vyborne vojenske kondici...
-na prvni rozsireni jsme cekali 2 tydny kdy o clenstvi konecne projevili zajem hraci, kteri meli poneti o tom co je potreba k obrane uctu...vstupni kriteria jsme meli skutecne hodne prisna, kazdemu zajemci jsem pres zastup prohlizel ucet, hodnotil jeho usporadani, silu a odhadoval potencial...toto sehralo take svoji dulezitou roli pri budovani Tornada, jednak diky tomu, ze jsem hned mohl doporucenimi smerovat vyvoj hracu, ale ta mala soukroma navsteva uctu take hned odzacatku nastartovala vzajemnou duveru...
-Volnych hracu, kteri nebyli zakoreneni v nektere alianci a pritom splnovali nase prisna kriteria bylo poskromnu, odhadem takovych nebylo dohromady ani 10, takze logicky musela prijit snaha ziskat hrace cizich alianci, coz taky neni nic snadneho...taktiku uzmuti jednotlivcu jsem zavrhnul protoze me opravdu nenapadlo jak bych na to sel, proto jsem se vzdy zameril na celou alianci, prestup cele skupiny hracu kteri by mezi sebou netrhali pouta se zdal realnejsi, vydatnym pomocnikem mi v tom byla utocna armada citajici tisice v dobe kdy ostatni operovali se stovkama. Jednoduse jsem nadhodil myslenku o vyhodach, ktere by pro obe strany prinesl prestup schopnych hracu druhe aliance k nam, nad necim takovym samozrejme vudci alianci prilis nepremysli, ale moje velke stesti bylo to, ze rozumny vudce si nemohl dovolit me tvrde odmitnout a uz to byl jejich prvni krucek k nam, sice se to snazili zahrat do autu ruznymi odklady na romysleni atd. a to byl cas vyrazit na takzvany prehlidkovy utok na nejaky prihodny cil v premlouvane alianci. Utok navodil myslenky na realne valceni a mel odkryt to jak moc vazne to s valcenim myslim...precejen nejakemu tomu skutku se veri snaze nez slovum....
15.11.07 mela pevnost teprve priblizne 30 hracu, ale velmi dobrou strukturu, kdy tvorila utvar na jehoz hrotech byly nejsilnejsi ucty, o budoucnost aliance jsem uz obavy nemel...psal jsem jednoduche herni navody na budovani uctu, aby byl pripraven na intenzivni valceni, nic sloziteho, nic prilis promakaneho, duraz byl kladen hlavne na jednoduchost ovladani a relativni nezranitelnost v obrane...propracovanejsi finesy se nepotkavaly s vseobecnym pochopenim, vetsina hracu mela plne ruce prace s prestavbou uctu do zakladni valecne podoby, ale ve vysledku zadna ujma, protoze zakomponovani slozitejsich ukonu do hromadneho utoku vyzaduje znacne usili a vysledky finticek vetsinou neprinasi nic moc lepsiho, nez hrube vykatovani souperovych vesnic...
PEVNOST se rozvijela v sousedstvi WoG-3, dcerinne aliance v te dobe populacnimu zebricku vevodicich WoG, kteri vsak diky velmi nevyhodnemu roztrouseni uctu na velke plose srveru nemeli priznivou budoucnost...jedna ze stastlivych okolnosti pro budouci Tornado byl fakt, ze WoG prilis neposilovali vztahy a spolupraci se svymi dcerinnymi aliancemi a tim byla otevrena cesta k lanareni...
Vdeni WoG-3 po mensim vesteni budoucnosti chape ze slouceni s pevnosti je nadejnejsi cesta a tak 16.12.07 vznikaji prvni 2 bloky TORNADA a citali jsme v te dobe priblizne 80 hracu...situace se trochu zkomplikovala v rozlozeni sily aliance, kdy se ze me stal hrac uprostred aliance a na jednom kraji jsme meli hrace temer bez valecnych zkusenosti a s ucty zhyckanymi klidnym hranim pod znackou nejsilnejsi aliance serveru, ale vetsina hracu rychle zacina s potrebnou prestavbou i diky nalehani jejich puvodnich velitelu...
Zlom Hry:
Obdobi zbrojeni je klidne i diky vanocnim svatkum a az na obcasne politicke napeti se poklidu zbroji az do poloviny ledna, coz je zaroven polovina behu s9, kdy zakladam treti blok tornada a s poctem hracu jsme priblizne na 150...
Polovina ledna je celkove osudovy milnik pro cely s9, je to doba kdy dochazi ke spojeneckemu kolapsu a rozpadu do te doby populacne vevodici aliance WoG...vedeni se ujima BzG nasledovana AR a treti misto uz bylo nase...Tato doba je take pocatek drtiveho valecneho tazeni Tornada zalozeneho na konceptu vyhlazovacich hromadnych utoku, kterymi jsme postupne smetli vsechny aliance roztahujici se na prednich prickach...a prave zvladnuti hromadnych utoku je to co tolik odlisuje Tornado od cehokoli co se na CZ serverech doposud objevilo...proti hromadnemu utoku v podstate neexistuje ucinna obrana, ackoli se diky moznosti obrovske vypodporovane obrany zda byt obrana v Travianu ve znacne vyhode, v pripade hromadneho utoku je napadena aliance prakticky bezbranna, cely system zasilani podpor se hrouti, nenajde se obetavec, ktery by nechal sve vesnice napospas a poslal svoje obrance branit na pozice, kde by meli lepsi vyhlidky na ospesnou obranu, tim dochazi k tomu, ze ikdyz se nahodou trefi s obranou do napadene vesnice tak jeho 20k obrancu je jen prijemnym bonusovym mordem pro utocnika. Uspesnost Tornada v hromadnych utocich dosahovala priblizne 95%...jiste by sel vytvorit propracovany obranny system, ktery by snizil uspesnost hromadnych utoku, ale bylo by to organizacne mnohem narocnejsi nez utok, fakt ze cas si vybira utocnik, zatimco obrance se musi prizpusobit ma znacny vliv...
Zda se to byt snadne, ale zrealizovat takovy utok, to chce mnohem vic nez napsat hromadku o tom ze se jde do utoku...nejdulezitejsi je duvera, Travian hrajou vetsinou rekreacni hraci, kteri nemaji moznost obetovat hre zbytecne cas navic, ale i oni do utoku musi jit, system prirazovani cilu musi byt jednoduchy a maximalne prizpusobivy, rozhodne se neda uspet s nejakym nekompromisnim delenim cilu, to by byla ucast mizerna. Hraci proste musi videt ze velitel vi co dela a musi to pro ne byt pochopitelne...nase hromadne utoky se postupne vyvijely od prvnich, ktere nepusobily prehnane skody az po zaverecne devastujici, ktere mazaly souperum 50k populace vcetne nekolika hlavnich vesnic...kazdy hrac musi mit alespon nejakou zaruku, ze velitel je schopny zorganizovat utok pro tak velke mnozstvi hracu a hlavne ze primeje vsechny ty hrace do utoku jit...vysledky jednotlivyvh utoku si muzete zbezne prohlednout zde v podobe archivu: https://travfor.forumczech.com/archiv-hromadnych-utoku-f5/ obrazek o tom kolik utoku jsme na soupere v prubehu hry v ramci hromadneho utoceni odpalili si muzete utvorit z teto tabulky: http://tornado.toje.in/docs/utoky/po23.htm valceni samozrejme zahrnovalo i spoustu konfliktu pohranicnich hracu mimo hromadne utoky...
V prubehu hry jsem zaregistroval mnoho pokusu souperu o zorganizovani alespon nejakeho hromadneho utoku s naprosto tragickym provedenim a jeste horsim vysledkem...nejdal se v konceptu hromadnych utoku dostali nasi tehdejsi spojenci z mEsh, kteri se stali nasimi spojenci prave diky schopnosti zajistit vysokou ucast, ale i pres jejich podstatne vyssi pocet hracu potazmo hlavnich vesnic vykazovali priblizne tretinove vysledky oproti nam, jednoduse kvuli spatne zvolene taktice a organizaci...
Naposledy upravil moxa dne 26/8/2008, 02:27, celkově upraveno 4 krát
Re: TORNADO - vzpominka
pro jistotu jeste jedna rezervace...ale pravdepodobne uz se neprinutim neco sepsat, lenost zacina vitezit...
Re: TORNADO - vzpominka
A to jsem myslel že půjdu dnes spát bez slz . Parádní rekapitulace.
Moxovi se podařílo z !ničeho! udělat dokonale fungující sehranou hordu lidí s nadšením pro věc. Klobouk dolů, s lepším velitelem sem se nikde jinde nesetkal a už vím že ani nikdy nesetkám. .
Brilantně zvládnutá organizace Hromadných útoků byla to co oddělovalo plevy od zrn v rámci ostatních aliancí. Nedokážu si ani představit jak moc složitý je pravidelně organizovat útoky pro tolik hráčů. Musel nad tím ztrávit fakt hodně času.
Při registraci mě ani ve snu nenapadlo že se tu setkám s tak dobrou partou. Tornada byla právem nejlepšími alliancemi celého S9. To je mnohem hodnotnější než postavit 6ti patrovej domeček na závěr serveru.
Moxa 4EVER,, dík veliteli
Moxovi se podařílo z !ničeho! udělat dokonale fungující sehranou hordu lidí s nadšením pro věc. Klobouk dolů, s lepším velitelem sem se nikde jinde nesetkal a už vím že ani nikdy nesetkám. .
Brilantně zvládnutá organizace Hromadných útoků byla to co oddělovalo plevy od zrn v rámci ostatních aliancí. Nedokážu si ani představit jak moc složitý je pravidelně organizovat útoky pro tolik hráčů. Musel nad tím ztrávit fakt hodně času.
Při registraci mě ani ve snu nenapadlo že se tu setkám s tak dobrou partou. Tornada byla právem nejlepšími alliancemi celého S9. To je mnohem hodnotnější než postavit 6ti patrovej domeček na závěr serveru.
Moxa 4EVER,, dík veliteli
Re: TORNADO - vzpominka
Krásně napsáno, ještě jednou dík za hru.
Lazaka
Lazaka
lazaka- Senátor
- Po?et p?ísp?vk? : 647
Join date : 21. 01. 08
Age : 45
Location : TORNADO°,Kopr.., 150 katapultů, 200 beranidel, 2,7:1
Re: TORNADO - vzpominka
smekam a klanim se hluboko k zemi Moxo maš pravdu S9 byl a na dlouho bude díky TORNADU nej česky server . Díky ti
joebam- Equites Caesaris
- Po?et p?ísp?vk? : 263
Join date : 29. 11. 07
Location : Zastupce - daves,alakuk ...katapultu 1500..pomer 3,5:1
Re: TORNADO - vzpominka
nádhera a to je přesně to po čem se mi stýská
prostě sehraná parta lidí ,která dokázala držet při sobě
děkuju vedení za možnost být v Tornádu a zažít toto úžasné dobrodružství na které nezapomenu
prostě sehraná parta lidí ,která dokázala držet při sobě
děkuju vedení za možnost být v Tornádu a zažít toto úžasné dobrodružství na které nezapomenu
Máslouny- Equites Caesaris
- Po?et p?ísp?vk? : 351
Join date : 22. 01. 08
Location : TORNADO°, Iteki.......
Re: TORNADO - vzpominka
Nejlepší sevr co jsem hrála a díky Tornadu díky Moxo
Taita- Equites Caesaris
- Po?et p?ísp?vk? : 476
Join date : 24. 05. 08
Re: TORNADO - vzpominka
Ano i já jsem dojat až k slzám, opravdu tohle byl nejlepší server co jsem kdy hrál. Jinde to prostě ztroskotává na nedůvěře hráčů, neochotě si pomáhat, na malé aktivitě a nedodržování rozkazů a v neposlední řadě na demokratických systémech nastolených ve většině aliancí. Musím říct, že už se nemohu dočkat restartu, protože na jiných serverech mě to prostě nebaví. Není dne, kdy bych nenakouknul na tohle fórko, co je tu nového a i když se moc často nezapojuji do debat věřte sem tady. Hold už jsem od přírody taková "nespolečenská konzerva" . A ještě jednu věc - Moxo díky, že jsi tuhle hru povznesl na vyšší úroveň.
Re: TORNADO - vzpominka
nádhera, škoda keby sa ta dalo zažit znovu tak by len vtedy videli silu TORNADA ved proste začínali sme ako popkárske lamy ale teraz vdaka moxovi a proste celému vedeniu a kolektívu sú z nás profesiónálni hráči dakomu nestačia 4 serveri aby sa nuučil hrat travian no nám stačil rok, si pametám ako blb som mýnal zbytočne surky do blbých budov a moj ciel bolo postavit 1000 imperatorisov ale som rád že som sa naučil hrat travian a to vdaka celému TORNADU, Haleluja TORNADU
Re: TORNADO - vzpominka
vše už bylo řečeno, tak co dodat...snad jen, věřím, že se zase na podzim slezeme..byť jen v polovičním množství a opět ukážeme odkud vítr vane..a doufám, že v čele našich valících se armád opět pojede na svém větrném oři moxa...
lidi je mi smutno..už nejsem závislej jen na THC a pivu..ale i na Tornádu...
lidi je mi smutno..už nejsem závislej jen na THC a pivu..ale i na Tornádu...
nece- Equites Caesaris
- Po?et p?ísp?vk? : 353
Join date : 21. 01. 08
Age : 42
Re: TORNADO - vzpominka
Jj,není co dodat.Na TORNADO se fakt nezapomíná.Nejlepší ali kde jsem byla.Díky
Lednacek- Equites Imperatoris
- Po?et p?ísp?vk? : 115
Join date : 04. 01. 08
Location : zástupce - Ledni_medved,Pallren
TORNADO - vzpominka
Tornado nemá konkurenci, docela mi chybí. Bude se pokračovat opět na 9, serveru?
Frenky- Pretorian
- Po?et p?ísp?vk? : 35
Join date : 09. 12. 07
Location : Vlamar, aeris
Re: TORNADO - vzpominka
Je to krásný čtení...
TORNADO byla dost velka srdcovka a nikdy nezapomenu...
Moxa na hrad
Ještě jednou tobě a vám všem děkuji že jsem mohl být součástí takové party...
Gepi
TORNADO°
-222/-39 (to je sranda si to pamatuju)
TORNADO byla dost velka srdcovka a nikdy nezapomenu...
Moxa na hrad
Ještě jednou tobě a vám všem děkuji že jsem mohl být součástí takové party...
Gepi
TORNADO°
-222/-39 (to je sranda si to pamatuju)
Re: TORNADO - vzpominka
Zdravim, nejdete nekdo do novy S9?
Chufev- Pretorian
- Po?et p?ísp?vk? : 47
Join date : 13. 03. 08
Re: TORNADO - vzpominka
No jasně Jdeme na to Už jedéééééééééééééééééééééééééééééééééééééémmmmmmmmmmmmmmmm
Nevíte jak se jmenuje MOXA na nové S 9???
Nevíte jak se jmenuje MOXA na nové S 9???
kachCzech- Imperian
- Po?et p?ísp?vk? : 55
Join date : 20. 02. 08
Re: TORNADO - vzpominka
mé súradnice (-18|-99) nick lada2 vidí tam ale aj impotentisa takže v najblišej dobe možme vytvorit alianciu tipujem že tam bude tak 30 ludí isto
Re: TORNADO - vzpominka
Moooc suprové čtení... vážně.
Taky jsme už na 9tce, založili jsme zatím mrnavou alianci SlovanAT, netroufl bych si krást tento vznešený název :-) Stejně věřím, že se postupně spojíme:-)
Taky jsme už na 9tce, založili jsme zatím mrnavou alianci SlovanAT, netroufl bych si krást tento vznešený název :-) Stejně věřím, že se postupně spojíme:-)
Heralik- Equites Caesaris
- Po?et p?ísp?vk? : 433
Join date : 29. 01. 08
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru